Photographer:

| |

2010. november 2., kedd

The End

Kedves Olvasó!

Az első bejegyzés óta,
amit 2007. május 18., pénteken írtam, nagyon sokat változott a fotózási szokásom, stílusom, és megváltozott az is amit elvárok magamtól.

Ezennel a 340. bejegyzéssel lezárom ezt az időszakot. Nagyon sokat tanultam más fotósoktól, voltak idők, amikor többen is használtuk publikálásra ezt a blogot (ami szintén egy örömteli és fejlődéssel egybekötött időszak volt).
Amikor elindítottam az oldalt nem is gondoltam, hogy valaha is ekkora érdeklődéssel fogják fogadni a képeimet, főleg nem, hogy egy kis kampánnyal rengeteg napi olvasóm akadt, akik később már várták az esetleges elmaradt napi új képeket. Volt időszak amikor hozzá se nyúltam a fényképezőgéphez, de a blog mindig friss volt - a már régebbi képeimmel, és volt amikor mindig a kezemben volt a gép - míg a blog csak hallgatott és várt. (Ez mindig megmutatkozott az oldal látogatói statisztikáin.)

Érdekességek:
Az egy napon számolt legtöbb új látogató 62 volt, 2008.Október 28.-án. Ezzel a képpel:
http://lewphoto.blogspot.com/2008/10/stone.html

Az összes új látogató:
4 868 és 11 918 oldalmegtekintést produkált.
A legnépszerűbb oldal természetesen a főoldal volt, míg ezután következett a Gem hungary-nél készült képek, míg harmadik helyen végzett a Jean Michael Jarre fotók.

A 3 legtöbb látogatót biztosító ország rendre: Magyarország, Románia és USA

Ha jól számoltam 1265 napos a blog.


Ami számomra újat jelentett az a saját művészeti tevékenységem törékenysége volt. Időnként gyermeki lelkesedéssel fogtam hozzá egy-egy fotóhoz - amik nem lettek sikeresek. Azonban volt amikor szinte kötelességtudatból hoztam létre képeket, amik átütőek lettek. Ebből a kezdeti fotós betegségből igyekszem kitörni. Szeretnék létrehozni egy egységes stílust ami képvisel - amit képviselek. Az elmúlt időszak nagyon színes volt. Próbálkoztam digitális camera obscurával is, igyekeztem a végleteket kipróbálni (a macro-tól kezdve a tájképekig).

A Blog jövője:
Ezennel a blogot hivatalosan lezárom. Továbbra is fenntartom, de újra indítani nem szándékozom. A 2007-2010-es munkásságomat többé kevésbé lefedő blog tartalma Jogvédett! A képeket máshol publikálni csak szerzői hozzájárulással engedélyezem.

Köszönet a sok bátorításért és építő kritikáért:
Lénárt Levente
2010.11.03.

PS.:
Ha indítok egy új oldalt, annak linkjét IDE fogom illeszteni. (Nem - nem ide, hanem az előző IDE felirathoz :)

Nincsenek megjegyzések: